Mai multe DECESE au fost raportate după vaccinurile Johnson & Johnson și AstraZeneca

By Megan Redshaw

Vaccinurile AstraZeneca și Johnson & Johnson COVID au fost examinate din nou în această săptămână, deoarece mai multe rapoarte de decese – în mare parte din cauza tulburărilor de cheaguri de sânge – au apărut în Belgia, Canada și Grecia, iar un nou raport a legat vaccinul AstraZeneca de accidentele vasculare cerebrale la adulții tineri.

Vaccinurile COVID AstraZeneca și Johnson & Johnson (J&J) au fost examinate din nou săptămâna aceasta, pe măsură ce au apărut mai multe rapoarte de decese – în mare parte din cauza tulburărilor de cheaguri de sânge – în Belgia, Canada și Grecia.

Adăugarea problemelor producătorilor de vaccinuri este un nou raport din Londra al cercetătorilor care au identificat primele cazuri de accidente vasculare cerebrale care au apărut la adulții tineri care au primit vaccinul AstraZeneca, care a fost co-dezvoltat de Universitatea Oxford University din Marea Britanie.

Belgia suspendă utilizarea vaccinului J&J

Belgia a declarat miercuri că suspendă vaccinările cu J&J vaccine, pentru persoanele cu vârsta sub 41 de ani, după moartea unei femei din cauza cheagurilor de sânge după ce a primit înjecția. Este a două oară când Belgia face o pauză a vaccinului de o singura injecție.

„Conferința interministerială a decis să administreze temporar vaccinul Janssen populației generale de la vârsta de 41 de ani, în așteptarea unei analize mai detaliate de către EMA a raportului beneficiu-risc”, se arată într-o declarație emisă de ministrul federal al sănătății din Belgia și de șapte omologi regionali.

Femeia, care avea sub 40 de ani, a murit pe 21 mai după ce a fost internată la spital cu tromboză severă și deficit de plachete, a raportat Reuterst.

Guvernul a cerut sfaturi urgente autorității de reglementare a medicamentelor din Uniunea Europeană, Agenția Europeană pentru Medicamente (EMA), înainte de a lua în considerare ridicarea suspendării.

EMA a declarat că analizeaza moartea femeii în Belgia, împreună cu alte rapoarte de cheaguri de sânge, cu agențiile de medicamente belgiene și slovene, și a cerut lui J&J să efectueze o serie de studii suplimentare pentru a ajuta la evaluarea unei posibile legături între înjecție și cheagurile de sânge rare.

J&J a declarat pe 20 aprilie ca va relua lansarea vaccinului său COVID, comercializat sub filiala companiei Janssen – cu un avertisment pe etichetă – după ce mai multe țări, inclusiv Belgia, au întrerupt vaccinul în primul rând din cauza preocupărilor legate de posibila sa legătură la tulburări de coagulare a sângelui.

EMA a confirmat o „posibilă legătură”, însă a concluzionat că beneficiile vaccinului au depășit riscurile. Comitetul de siguranță al autorității de reglementare a medicamentelor (PRAC) a spus că ar trebui adăugat un avertisment pe eticheta produsului dar tulburările legate de cheagurile de sânge ar trebui să fie enumerate drept efecte secundare „foarte rare” ale vaccinului.

Pe 23 aprilie, Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) au votat pentru reluarea utilizării vaccinului J & J fără restricții după ce vaccinul a fost întrerupt pentru a investiga rapoarte de cheaguri de sânge rare. Recomandarea comisiei consultative a CDC a spus că legătura dintre cheagurile de sânge și vaccinul COVID al J & J este „plauzibilă”, dar a concluzionat că beneficiile vaccinului au depășit riscurile și au recomandat utilizarea sa pentru persoanele cu vârsta de 18 ani și peste, în SUA, sub Autorizația de utilizare de Urgență a FDA.

Citiți și:  News alert! Europa NU mai prelungește acordurile cu AstraZeneca și Johnson&Johnson

J&J a spus că nu s-a stabilit o relatie cauzală clară între vaccinul său și cheagurile de sânge.

Se identifică accidente vasculare cerebrale la adulții tineri după injecția AstraZeneca

Primele cazuri de accidente vasculare cerebrale de ocluzie arterială ale vaselor mari la adulții tineri legate de vaccinul AstraZeneca au fost descrise în detaliu pentru prima dată într-o scrisoare publicată online în Journal of Neurology Neurosurgery & Psychiatry.

Cele trei cazuri, dintre care unul fatal, au apărut la două femei și un bărbat de 30 sau 40 de ani care au dezvoltat caracteristici ale trombocitopeniei trombotice imune induse de vaccin (VITT), o reacție asociată cu vaccinul AstraZeneca.

„Acestea sunt primele rapoarte detaliate despre accidentul vascular cerebral arterial despre care se crede că sunt cauzate de VITT după vaccinul AstraZeneca COVID, deși accidentul vascular cerebral a fost menționat anterior în datele VITT”, autor principal, Dr. David Werring, profesor de neurologie clinică la Cercetarea AVC Center, University College London Queen Square Institute of Neurology, a declarat pentru Medscape Medical News.

„VITT s-a prezentat mai frecvent ca CVST (tromboza sinusului venos cerebral) care este un accident vascular cerebral cauzat de o tromboză venoasă; aceste cazuri arată că poate provoca, de asemenea, accident vascular cerebral cauzat de o tromboză arterială „, a explicat Werring.

Werring a menționat că rapoartele nu adaugă nimic la riscul / beneficiul general al vaccinului, deoarece descriu doar trei cazuri. „Deși VITT este foarte grav, beneficiile vaccinului depășesc în continuare riscurile sale”, a spus el.

Primul caz, o femeie de 35 de ani, a suferit dureri de cap intermitente pe partea dreaptă și în jurul ochilor timp de șase zile după vaccinare. Cinci zile mai târziu, s-a trezit simțindu-se somnolentă și cu slăbiciune pe partea stângă feței, în brațul și piciorul stâng.

Imaginile au arătat că femeia avea artera cerebrală mijlocie dreaptă blocată cu infarct cerebral și cheaguri în vena portală dreaptă. A suferit o intervenție chirurgicală pe creier pentru a reduce presiunea în craniu, îndepărtarea și înlocuirea plasmei, precum și tratamentul cu anticoagulant și fondaparinux, dar a suferit moartea trunchiului encefalic și ulterior a murit.

Al doilea caz, o femeie de 37 de ani, a prezentat dureri de cap, confuzie, slăbiciune în brațul stâng și pierderea vederii pe partea stângă la 12 zile după vaccinarea cu AstraZeneca. Imaginile au arătat ocluzia ambelor artere carotide, precum și a cheagurilor de sânge în plămâni și creier. S-a îmbunătățit clinic cu tratament.

Al treilea caz, un bărbat în vârstă de 43 de ani care a prezentat la 21 de zile după vaccinare probleme de vorbire. Imaginile au arătat un cheag în artera cerebrală mijlocie stângă. A fost tratat și rămâne stabil.

Citiți și:  Alerta medicala. American parțial PARALIZAT în urma vaccinării cu Johnson & Johnson

Cercetătorii au spus că pacienții tineri care prezintă un accident vascular cerebral ischemic după ce au primit vaccinul AstraZeneca ar trebui să fie evaluați urgent de VITT.

Bărbat din Ontario moare din cauza unui cheag de sânge „rar, dar real”, după prima doză de AstraZeneca

Un bărbat din Ontario în vârsta de 40 de ani a murit după ce a primit prima doză de vaccin AstraZeneca, au confirmat marți funcționarii din domeniul sănătății publice.

Ontario sees ‘glimmer of hope’ ahead of expected COVID-19 peak
Dr. Barbara Yaffe, directora medic asociată la Sanatate Ontario, a declarat că moartea sa este investigată, dar bărbatul a suferit de VITT.

„În timp ce ancheta este în desfășurare și încă nu a fost stabilită în mod oficial o cauză finală a decesului, s-a confirmat că individul avea VITT la momentul morții sale”, a spus Yaffe marți. „Riscurile asociate acestui vaccin sunt [rare], dar sunt reale.”

Directorul medical Dr. David Williams a restricționat vaccinările împotriva AstraZeneca pentru persoanele care nu au primit încă prima doză începând cu 11 mai, din cauza unei rate mai mari decât se aștepta de cheaguri de sânge.

Grecia investighează patru cazuri de cheaguri de sânge după injecția AstraZeneca

O femeie de 63 de ani din Grecia a murit din cauza cheagurilor de sânge după vaccinarea cu AstraZeneca. Cazul a fost unul dintre cele patru cercetate de Organizația Națională pentru Medicamente (EOF) pentru o corelație potențială între vaccinul AstraZeneca și cheagurile de sânge rare, potrivit Greek City Times.

Tot în Grecia, o femeie de 44 de ani se află în stare gravă după ce a experimentat VITT. Cazul ei a fost al doilea incident găsit de EOF legat de vaccin, potrivit Greek Reporter.

Un al treilea incident de coagulare a sângelui a implicat un bărbat de 35 de ani din Creta, care a suferit două cheaguri de sânge după ce a primit vaccinul AstraZeneca. Bărbatul a fost internat în spital după ce a suferit un cheag la picior la câteva zile după ce a primit vaccinul. A suferit un al doilea cheag de sânge în creier în timp ce era internat.

După cum a raportat Defender pe 7 aprilie, autoritățile de reglementare europene au declarat că au confirmat o „posibilă legătură” între vaccinul COVID al AstraZeneca și cheagurile de sânge “foarte rare”, dar au concluzionat că beneficiile vaccinului depășesc în continuare riscurile.

EMA nu a recomandat restricționarea utilizării vaccinului în funcție de vârstă, sex sau alți factori de risc, dar a spus că, cazurile de coagulare a sângelui după vaccinare „ar trebui să fie” enumerate ca posibile efecte secundare, potrivit unui comunicat emis de comitetul de siguranță al agenției.

Vaccinul AstraZeneca nu este încă autorizat pentru utilizare în S.U.A. – childrenshealthdefense.org

*Nota: În schimb în Spania este acceptat. Sănătatea distribuie 1,3 milioane de vaccinuri AstraZeneca care sunt injectate începând de astăzi (3 iunie)

Sursa: ortodoxinfo.ro

LASA UN COMENTARIU