RCS&RDS a dat lovitura. Și-a umilit toți rivalii

RCS&RDS| Digi, cel mai mare operator de cablu și internet din țara noatră a înregistrat o creștere importantă a numărului de abonați în toate țările este unde este prezent și a avut venituri de peste 1 miliard de euro în 2018.

Compania a înregistrat anul trecut o creştere a veniturilor cu 13,3%,în raport cu 2017, de la 916,5 milioane euro la 1.038,1 milioane euro.

În total, pe cele patru pieţe, grupul înregistrează o creştere a unităţilor generatoare de venituri (RGU) de peste 1,7 milioane, inclusiv unităţile generatoare de venit ale Invitel (Ungaria). Astfel, în 12 luni, compania a atins pragul de 14,9 milioane RGU (decembrie 2018), faţă de 13 milioane RGU, cât înregistra la 31 decembrie 2017.

Principalele segmente de activitate au înregistrat, la nivelul grupului, următoarele evoluţii :

– serviciile de pay-tv:+9%, de la 4,4 milioane RGU la 4,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2018;

– serviciile de internet fix:+17,8%, de la 2,8 milioane RGU la 3,3 milioane RGU;

– serviciile de telefonie fixă: +18,8% de la 1,6 milioane RGU la 1,9milioane RGU;

– serviciile de telefonie mobilă: +11,1% de la 4,5 milioane RGU la 5 milioane RGU.

În România, grupul a raportat creşteri pe segmentul serviciilor de cablu şi internet fix, cu un progres de 5,6% al RGU aferent serviciilor de pay-tv (3,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2018, faţă de 3,6 milioane RGU, la 31 decembrie 2017) şi, respectiv, de 8,7% a RGU aferente serviciilor de internet fix (2,5 milioane RGU, la 31 decembrie 2018 faţă de 2,3 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior).

Creşterea constantă a cotei de piaţă pentru principalele linii de business a fost susţinută de investiţia constantă în dezvoltarea infrastructurii de fibră optică şi de grija faţă de relaţia cu clienţii.

În Ungaria, unităţile generatoare de venituri pentru segmentul de servicii de televiziune prin cablu ale filialei Digi (inclusiv Invitel) s-au majorat până la 0,7 milioane unităţi. Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi înregistra 0,7 milioane RGU, la 31 decembrie 2017, în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă 0,7 milioane RGU. Și în această ţară, Digi continuă procesul de extindere a reţelei sale de fibră optică. Pentru anul în curs, unul dintre proiectele importante pentru această piaţă o constituie lansarea cu succes a serviciilor de telefonie mobilă.

Spania şi Italia au înregistrat o creştere importantă, de 36%, a numărului de abonaţi, ajungând de la 1,1 milioane RGU, la 31 decembrie 2017, la 1,5 milioane RGU, la 31 decembrie 2018. Digi Spania s-a poziţionat ca lider al pieţei MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), pe parcursul anului trecut. Ultima lună a trimestrului III a marcat şi lansarea serviciilor fixe pe piaţa spaniolă. Evoluţia operatorului de comunicaţii pe piaţa spaniolă a fost remarcată inclusiv de presa spaniolă care urmăreşte, de câteva luni, progresele Digi Spania, atât la nivel de diversitate şi accesibilitate a ofertelor, cât şi sub raportul creşterii numărului de abonaţi (Cinco Dias/El Pais, El Expansion).Pe cele două pieţe europene mature, Digi Communications se adresează atât diasporei româneşti, cât şi clienţilor locali.

Distribuie acest articol! Îți mulțumim!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile