“Jurnalism înseamnă să publici ceea ce cineva nu vrea să fie publicat. Orice altceva e publicitate.” - George Orwell

DETALII AICI.
NATIONALPOLITICASTIRI

PSD-istul Grindeanu, ministrul ZERO. Niciun kilometru de cale ferată modernizat în 2023 de CFR

grindeanu cfr 1000x560 1

În 2023, niciun tronson de cale ferată nu a fost recepționat, deși estimările inițiale ale CFR Infrastructură indicau reabilitarea a 100 de kilometri, inclusiv pe Valea Mureșului (km. 614-Bârzava-Ilteu) și Gurasada-Simeria, potrivit Club Feroviar. Cu toate acestea, progresele efective au fost mult sub așteptări.

Unul dintre cele mai avansate loturi, km. 614-Bârzava (41,9 km.), realizat de WeBuild, era la 90% în aprilie 2024, cu termenul final estimat în aceeași lună, iar lotul Bârzava-Ilteu (36 de kilometri), de asemenea construit de aceeași companie din Italia, era la 88%, cu un nou termen prevăzut pentru octombrie 2025. FCC (Spania) este așteptată să finalizeze în acest an lotul Gurasada-Simeria (41 km.), actualmente la 82%. Toate aceste loturi din județele Arad și Hunedoara între km. 614 și Simeria, în lungime de 141 kilometri, au contracte semnate încă din 2017.

Asociația Pro Infrastructură atrage atenția asupra unor întârzieri majore și problemei în eliberarea amplasamentelor pentru lucrări pe Magistrala 200 Brașov-Curtici de către Ministerul Transporturilor. Acest lucru a condus la o situație în care în 2023 CFR a recepționat ZERO kilometri de cale ferată reconstruită la maxim 160 km/h, contrar estimărilor inițiale.

Întârzierile majore sunt atribuite atât constructorilor, cât și autorităților, ceea ce duce la extinderi repetate ale termenelor și la o lipsă de progres vizibil. Lipsa penalizărilor pentru aceste întârzieri este justificată prin certificările emise de consultanți și aprobate de CFR, Ministerul Transporturilor și guvern, care atribuie responsabilitatea întârzierilor în mare parte CFR-ului.

Planurile pentru 2024 includ estimări de recepționare la finalizarea lucrărilor pe 299 de kilometri, inclusiv pe loturile Arad-Sighișoara de pe M 200 și cei 12 kilometri cu Podul Grădiștea pe linia București-Giurgiu, conform informațiilor furnizate de Club Feroviar.

SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:

ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!

Mai multe DETALII găsiți aici: SUSȚINEȚI PROIECTUL "NATIONALISTI.RO".

DONEAZĂ MAI JOS:

Lasă un răspuns

Back to top button

Distribuie acest articol. Mulțumim!

Acestă informație pote fi utilă și altor persoane.