Vezi aici ce a patit un clinet TELEKOM!

telekom-teapa

Sunt client Telekom (fost Cosmote) de 7-8 ani, cu abonament. Ultimul meu contract a fost un abonament de 31€ (redus la 15€, că așa era oferta). Ca și client am fost super fair-play,  fără restanțe etc.

În iunie îmi expira abonamentul și am vrut să îl reînnoiesc și să achiziționez un smartphone. Am intrat pe site, am ales prelungirea și telefonul și am ales să ridic telefonul din magazin. A doua zi am fost sunat de un reprezentant al lor care mi-a spus că trebuie să anuleze comanda din cauza unor probleme în sistem și că nu au acces la stocuri și nu se poate face ridicarea din magazin și mi-a sugerat să replasez comanda cu livrare prin curier.

Așa am făcut. Am replasat comanda, am plătit telefonul cu cardul (2.569 lei) și am așteptat. Am pus la ridicare colet soția în ideea în care curierul vine până în ora 16 și eu nu pot răspunde la telefon și nu mă pot întâlni cu el. A doua zi mă sună din nou reprezentanții și îmi spun că trebuie să anuleze din nou comanda pentru că nu m-am trecut pe mine la ridicarea coletului și că potrivit procedurilor lor nu îl pot trimite. Le-am explicat situația și mi-au spus că degeaba, comanda trebuie anulată.

Asta se întâmpla vineri. De atunci le-am trimis un mail tot vineri în care le explicam situația și am fost contactat abia azi când răspunsul a fost același. Banii încă nu i-am recuperat. Aștept.

Le-am reproșat că odată plătit, telefonul ar fi trebuit trimis și totul era ok. Nu am primit nici măcar un feedback pozitiv, oamenii având o placă pe care o repetau la nesfârșit. Pur și simplu am simțit că nu au avut nicio intenție să încerce să rezolve situația și am simțit un miserupism maxim. Sunt aproape convins că poveștile astea nu pleacă din call-center pe mai departe și de asta aș vrea să le semnalez mai departe.

Distribuie acest articol! Îți mulțumim!

LASA UN COMENTARIU