Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită:
Filme Online Subtitrate

tehnici moderne și sfaturi de la experți

tehnici moderne si sfaturi de la

Nu este în mod special vorba despre o vopsire mult mai specială dar este totuși realizată utilizând materiale și echipamente mai avansate și mai bune decât cele pe care le-am utiliza pentru o vopsire clasica, adică pensula și vopseaua alaturi de ceva diluant. Aceasta vopsea trebuie să fie mai rezistentă atât la acțiunea soarelui sau a înghețului cât și la zgârieturi și lovituri. De asemenea, cât timp mașină funcționează, vopseaua este în permanenta supusa și la vibrații, fie ele chiar și mici.

Vorbind la modul general, există o serie de pași ce sunt urmați atunci când se realizează un proces de vopsite auto, indiferent daca este o vopsire în camp electrostatic sau de altă natură.

1. Pregătirea suprafeței

Înainte de a aplica orice vopsea, este esențial că suprafața automobilului să fie perfect pregătită. Acest proces începe cu spălarea mașinii pentru a îndepărta orice murdărie, praf sau alte impurități. După curățare, urmează faza de șmirgheluire, unde se îndepărtează stratul vechi de vopsea și eventualele imperfecțiuni de pe caroserie sau în cazul celor noi, doar se vă aplica ulterior vopseaua, pasul de înlăturare al celei vechi fiind deci inexistent. Șmirgheluirea permite vopselei noi să adere corespunzător. Iar daca este nevoie de un proces și mai eficient, în special în zonele cu acces limitat, se folosește sablarea. Aceasta reprezintă o tehnica prin care, prin suflare, se bombardează o suprafață cu particule metalice sau de alta natura, de mici dimensiuni, cu scopul de a îndepărtă imperfecțiunile, că de exemplu elemente mici ramase după sudare sau urme ramase după zgârieturi.

2. Protecția zonelor nevopsite

Este important să protejăm părțile mașinii care nu trebuie vopsite, cum ar fi geamurile, roțile sau ornamentele cromate. Acest lucru se realizează folosind bandă adezivă și hârtie sau folie plastic pentru a acoperi zonele respective. Este totuși mai bine că, daca se poate, părțile ce se doresc vopsite, să fie demontate și vopsite individual.

3. Alegerea vopselei

Tipul și calitatea vopselei joacă un rol crucial în rezultatul final. Există vopsele la bază de apă, vopsele la bază de solvent și vopsele electrostatice. În funcție de tipul mașinii, de buget și de efectul dorit, se vă alege cea mai potrivită variantă. Nu în ultimul rând, este esențial să se potrivească culoarea vopselei cu cea originală a mașinii, dacă scopul este reînnoirea. Cei de la Electrostatica sunt adevărați profesioniști în ceea ce privește acest ultim tip de vopsire. Având la dispoziție atât un spatiu special cât și cele mai bune echipamente de vopsitorie auto, ei se pot ocupa de prelucrarea oricărui tip de suprafață și piesă, atât metalică cât și de altă natură, dacă este posibil. Dat fiind faptul că în vopsirea electrostatică este vorba despre trecerea de particule încărcate electric prin suprafață și stropirea cu alte particule, de vopsea, la rândul lor încărcare electric, pentru materiale precum lemnul, nu ar fi posibil. Se pot folosi însă diverse modalități care să facă că vopseaua să adere la suprafață.

4. Aplicarea grundului

Înainte de aplicarea vopselei efective, se aplică un strat de grund. Grundul asigură o aderență mai bună a vopselei și ajută la protecția împotriva ruginii și a altor factori corozivi. După aplicare, grundul trebuie să se usuce corespunzător.

5. Vopsirea propriu-zisă

Vopsirea se realizează în cabine specializate, unde circulația aerului este controlată pentru a preveni contaminarea vopselei. Se folosesc pistoale de vopsit care pulverizează vopseaua într-un strat uniform pe suprafața mașinii. În funcție de tipul vopselei și de efectul dorit, pot fi necesare mai multe straturi. Că anterior menționat, cei de la Electrostatica dispun de un spațiu special pentru acest proces, izolat și care nu permite contaminarea suprafețelor în niciun fel înainte sau în timpul vopsirii.

6. Aplicarea lacului de protecție

După uscarea vopselei, se aplică un strat de lac transparent. Acesta protejează vopseaua de factori externi, cum ar fi razele UV, și oferă mașinii un aspect lucios și finisat.

7. Uscarea și finisarea

După vopsire și lăcuire, automobilul este plasat într-o zonă de uscare, unde temperatura și umiditatea sunt controlate. Când totul este complet uscat, mașina poate fi șmirgheluită ușor pentru a asigura o suprafață perfect netedă și lucioasă.

Vopsirea în camp electrostatic prezinta numeroase avantaje, cele mai notabile vând gradul ridicat de rezistență în timp, la orice tip de factori de risc, precum și faptul că nu se pierde mult material în timpul vopsirii, lucru care este posibil datorită atracției magnetice care face că particulele ce pleacă din pompă să fie automat atrase spre suprafață de contact încărcată electric.

Vopsirea automobilului este mult mai mult decât o simplă schimbare de culoare. Este un proces artistic și tehnic care necesită atenție la detalii, cunoștințe tehnice și pasiune. Cu tehnologiile și materialele moderne, vopsirea auto a evoluat mult, oferind posibilități infinite de personalizare și reînnoire a vehiculelor. Fie că doriți să redați strălucirea originală a mașinii sau să îi oferiți un aspect complet nou, vopsirea profesionistă este soluția ideală.

Cei de la Electrostatica se ocupă atât de comenzi de la persoane fizice cât și de la numeroase companii. Prin acest proces se poate vopsi aproape orice. Nu vă rămâne exces de vopsea în zonele greu accesibile iar stratul vă fi unul unifort, rezistent și bine definit.

SUSȚINEȚI NATIONALISTI.RO:

ANUNȚ: Nationalisti.ro se confruntă cu CENZURA pe rețele sociale. Intrați direct pe site pentru a ne citi sau abonați-vă la canalul nostru de Telegram. Dacă doriți să ne sprijiniți prin PayPal, orice DONAȚIE este binevenită. Vă mulțumim!

DONEAZĂ MAI JOS PRIN REVOLUT:

sau prin PayPal:

Lasă un răspuns

Articole conexe

Back to top button

Distribuie acest articol. Mulțumim!

Acestă informație pote fi utilă și altor persoane.