Tânără doctoriță din Vâlcea – paralizie facială temporară și inconștiență după vaccinul anti-Covid. Autoritățile mai investighează alte 13 reacții adverse grave. Două cazuri de decese sunt cunoscute până acum

În cursul acestei săptămâni, la rapelul pentru vaccin anti-Covid-19, un medic din Vâlcea a prezentat o reacție adversă îngrijorătoare: paralizie facială temporară și inconștiență, potrivit arenavalcea.ro.

Potrivit unor surse din cadrul Spitalului Județean Vâlcea, doctorița care s-a confruntat cu aceste efecte adverse este medic ORL și nu figurează cu probleme de sănătate, transmite Doctorul Zilei. Este vorba de o doctoriță tânără, scrie Arena, ceea ce face ca îngrijorarea colegilor ei să sporească cu privire la siguranța vaccinurilor anti-Covid.
Deși și-a revenit destul de repede după efectele resimțite la rapel, medicul s-a prezentat de urgență la o unitate spitalicească privată în vederea unor investigații suplimentare.

În momentul de față, se așteaptă un comunicat oficial din partea conducerii Spitalului Județean Vâlcea și DSP.

Potrivit datelor puse la dispoziția CNCAV de către Institutul Național de Sănătate Publică, prin aplicația Registrul Electronic Național al Vaccinărilor (RENV), în acest moment 13 reacții adverse sunt în curs de investigare, ceea ce înseamnă că sunt mai grave decât cele semnalate în mod obișnuit, respectiv febră, cefalee, mialgii, artralgii, astenie, alergii de tip urticarie.

Până acum s-au înregistrat un deces oficial și unul neoficial imediat după administrarea vaccinurilor: asistentul medical de la Mangalia, de 49 de ani, și cazul doamnei de 73 de ani din Bacău. Dar cazurile ar putea fi mai multe.

Canal Telegram Romanesc

Susține Nationalisti.ro printr-o donație