Tag Archives: tvr

Sefa pusa de PNL pleacă din TVR cu mare SCANDAL. Cealaltă, Gradea, dă târcoale

Interimatul Ramonei Săseanu la Televiziunea Română s-a terminat după doar o lună şi jumătate, în urma deciziei CCR privind numirile neconstituţionale la TVR şi Radio România. Surse din TVR au precizat că în ultimele zile Săseanu şi-a angajat un consilier, iar astăzi a plecat din instituţie cu scandal, nu înainte de a-şi încuia biroul, relatează Adevărul. Ultimele zile au aprins spiritele la TVR, mai ales după ce judecătorii CCR au pronunţat neconstituţionalitatea numirilor interimare din Televiziunea Publică, precum şi de la Radio România, fiind arătat faptul că majoritatea trebuia să meargă pe o altă procedură de alegere a conducerii. Spre deosebire de omologul de la Radio România (Liviu Popescu), care de joi a anunţat că odată cu publicarea în Monitorul Oficial a interimatului neconstituţional va face un pas în spate, la TVR au continuat angajările pe ultima sută de metri. Surse din instituţie au precizat pentru „Adevărul” că Ramona Săseanu şi-a angajat un nou consilier, care şi-a început activitatea marţi. Acesta e un liberal cunoscut în organizaţia PNL Sector 1, Florin Ivan. Publicarea în Monitorul Oficial a deciziei CCR, cu tot cu motivare, a determinat-o pe Săseanu să anuleze şedinţa cu alte persoane din conducerea instituţiei. Surse din TVR susţin pentru „Adevărul” că şi-a încuiat biroul de la Televiziunea Română şi i-a ameninţat pe o parte din angajaţi, cerându-le să nu încerce să intre pentru că altfel se poate ajunge inclusiv în instanţă. Parlamentul trebuie să se reunească de urgenţă pentru a stabili o nouă conducere a instituţiei, din moment ce în prezent situaţia de la Televiziunea Publică e problematică. Adică nu are PDG şi nu are nici Consiliu de Administraţie. Gradea dă târcoale Surse din TVR au declarat pentru aktual24.ro ca Gradea a sunat inca de dimineata la cabinetul directorului general al TVR si a anuntat ca vine sa …

Citeste tot articolul

Parlamentarii Coaliţiei, facuti de ras de CCR: Au incalcat flagrant legea

Curtea Constituţională a României a constatat că Parlamentul nu a făcut decât o interpretare eronată a normelor legale referitoare la procedura de numire a unor noi Consilii de administraţie la Societatea Română de Televiziune (SRTv) şi Societatea Română de Radiodifuziune (SRR), aplicându-le cu încălcarea principiului constituţional care consacră caracterul obligatoriu al respectării legilor. Curtea constituţională a admis joia trecută sesizarea Partidului Social Democrat şi a decis că Hotărârile Parlamentului privind numirea directorilor generali interimari ai SRTv şi SRR sunt neconstituţionale. Motivarea în cazul TVR, AICI! (.pdf) Curtea precizează în motivarea privind numirea la Societatea Română de Televiziune că, adoptând hotărârea criticată, Parlamentul a încălcat dispoziţiile legale incidente în cauză, respectiv art.19 şi art.20 din lege, invocând aplicabilitatea dispoziţiilor art.21 alin.(3), care reglementează o situaţie specială, respectiv situaţia tranzitorie în care procedura de numire a consiliului de administraţie care nu este definitivată de către Parlament în decursul legislaturii în care a fost declanşată este reluată după constituirea noului Parlament. „Or, este evident că interimatul funcţiei de director general al SRT dispus prin Hotărârea 31/2021 urmează a se exercita pe durata legislaturii în care procedura de numire a unui nou consiliu de administraţie a fost declanşată, ipoteza constituirii unui nou Parlament în acest interval fiind exclusă”, se precizează în document. Mai mult, Curtea constată că situaţia de fapt şi de drept nu atrage nici incidenţa dispoziţiilor art.46 alin.(8) din lege, care au ca premisă demiterea consiliului de administraţie ca urmare a respingerii rapoartelor de activitate ale SRT, întrucât în cauză nu s-a constatat lipsa de cvorum legal de şedinţă a plenului Camerelor reunite ale Parlamentului, care ar fi îndreptăţit birourile permanente ale celor două Camere să numească directorul general interimar. „Curtea observă că, deşi Parlamentul în întregul său şi fiecare dintre cele două Camere ale acestuia se bucură de deplină autonomie în …

Citeste tot articolul

„Municipii de județ”. Impostoarea numită de PNL la șefia TVR

Probleme grave în studiile universitare ale noului director general interimar al Societăţii Române de Televiziune, propusă de PNL, jurnalista Ramona Săseanu de la TVR-Craiova. Informațiile prezentate de aceasta public, pe site-ul TVR-Craiova sunt false, afirmă Evenimentul Zilei. CE SUSȚINE EVZ: Prima minciună: Cadre universitare din Universitatea București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării neagă că o persoană cu numele de Săseanu Ramona ar fi înscrisă în prezent la cursurile de masterat așa cum aceasta se prezintă pe site-ul oficial al TVR-Craiova. A doua minciună: Săseanu se prezintă pe site-ul televiziunii ca fiind licenţiată a Facultăţii de Drept şi Administraţie Publică a Universității de din Craiova. Exprimare care indică Universitatea de stat. Dar și absolventă a Facultăţii de Știinţe Economice din cadrul aceleiași Universităţi. Fals. Potrivit CV-ului Ramonei Săseanu ajuns în Parlament cu ocazia nominalizării ei pentru funcție de șef interimar la TVR, aceasta a urmat în anii 2004-2007 cursurile Facultății de Drept și Administrație Publică a unei alte Universități decât cea amintită pe site-ul oficial al TVR. Respectiv, a urmat cursurile Universității “Spiru Haret” din Craiova. Universitate privată. A doua Facultate amintită pe site-ul TVR nu este localizată în nicio Universitate În ceea ce privește a doua facultate enunțată de Săseanu, Facultatea de Științe Economice, menționată pe site-ul TVR, în CV-ul ajuns în Parlament nu este menționată Universitatea căreia în aparține această facultate. În orice CV profesional pentru funcții publice se menționează explicit perioada de studii, Facultatea și Universitatea căreia îi aparține instituția. Dar și anul licenței! Sunt datele care confirmă veridicitatea studiilor urmate și care sunt enunțate în orice CV. Dar aceste date nu apar și în CV-ul lui Săseanu care a preferat o exprimare neclară. În CV, Săseanu este “din 2020 până în prezent psiholog practicant autonom” Ramona Săseanu este mai preocupată, în prezent, de domeniul psihologic decât …

Citeste tot articolul

Ce a păţit jurnalista care a întrebat-o pe Viorica Dăncilă care este aria cercului

Jurnalista care a întrebat-o pe Dăncilă despre aria cercului demisionează de la Realitatea Plus. Andreea Dumitrescu, forțată să plece și de la TVR. Jurnalista care a întrebat-o pe Viorica Dăncilă care este aria cercului demisionează de la postul de televiziune Realitatea Plus. Andreea Dumitrescu și-a anunțat plecarea printr-un mesaj postat pe contul personal de Facebook și a precizat că plecarea ei nu are legătură cu politica editorială. „Prima fotografie cu microfonul Realității, făcută în grabă, la Craiova, de unde trebuia sa intru în direct pe telefon să povestesc ceva legat de Dragnea. „N-avem pozî cu tine pentru grafică! Trimite-ne una repede! Te sunăm acum de live!” Abia începusem la ei și n-am pierdut prea mult timp cu formalități, m-am întors din prima clipă pe teren să fac ceea ce îmi place, iar ei mi-au dat libertatea să o fac. Mă despart acum de ei, dar le rămân recunoscătoare că m-au primit cu brațele deschise când puțini au avut dorința (poate chiar curajul) să o facă. Plec din motive independente de oamenii mișto pe care i-am găsit aici și alături de care sper să mai am șansa să lucrez, în lumea asta mică a breslei noastre. Altfel, oricum, ne revedem pe teren”, este mesajul postat de jurnalista pe Facebook. Andreea Dumitrescu a intrat în presă în anul 2013, la agenția de presă RNews, apoi s-a angajat la știripesurse. A debutat în televiziune la România TV, iar ulterior a plecat la TVR. Pe vremea când lucra pentru postul public de televiziune, a fost retrasă de pe PSD deoarece ar fi fost „prea agresivă.” Jurnalista a fost chemată la șefa știrilor TVR, la începutul lunii februarie și i s-a spus că va fi retrasă de pe domeniile pe care le acoperea și că i se vor da alte domenii, însă jurnalista a anunțat …

Citeste tot articolul

Poetul infractorilor ia 15.000 de euro de la TVR ca să înalțe ode conducătorului iubit – întâiul flaușat al țării

Deputatul USR Iulian Bulai a făcut publice sumele pe care le iau de la TVR invitații de la emisiunile lui Cristaxi: anul ăsta, Cristoiu a luat 9500 de euro, Pieleanu 8000, Dinescu (poetul infractorilor SOV, Patriciu, Dragnea) 15000 (obositul celălalt de la Cațavencii nu apare pe listă, dar aștetpăm și suma lui, suntem curioși cât mai e azi partida de supt prin batistă). Dar să lăsăm aceste aspecte ridicole absolut normale într-un stat fără procurori. Alta-i problema: știe cineva la ce oră putem să dăm pe TVR și să nu fie Dinescu? Și 2: nu se poate mări considerabil taxa TV ca să-l plătească TVR-ul bani lui Dinescu și noaptea, când nu poate fi pe micul ecran? Sau e deja și noaptea?

Citeste tot articolul

A MURIT! Andrei a fost rapus de MENINGITA! DOLIU in televiziune, era cel mai iubit om

Andrei Dumitru, in varsta de 49 de ani, a murit din cauza unei boli virale. Andrei a lucrat pentru televiziunea publica timp de 26 de ani, si era unul dintre cei mai iubiti si respectati oameni de acolo. La doar 49 de ani, o boala comuna l-a rapus, lasand familia si colegii indurerati. Cel care a dat trista veste a fost tatal lui Andrei, postand un mesaj sfasitor pe Facebook, in care mentioneaza ca fiul sau a fost rapus de o meningita virala. „O meningită virală necruțătoare a curmat în trei zile viața fiului meu, Andrei, (49 de ani), care a slujit timp de douăzeci și șase de ani, cu dragoste și devotament, Televiziunea Română. Să-i fie amintirea veșnic vie și toate drumurile deschise către Lumina Învierii!”, a scris acesta pe Facebook, potrivit wowbiz.ro. Colegilor de la Televiziunea Romana sunt in soc si nu le vine sa creada ca Andrei nu mai este printre noi si ca a fost rapus de o meningita. Acestia sufera pierderea suferita, fiind pentru ei Andrei era un om de baza si extrem de muncitor, fiind iubit de toata lumea. „A murit din cauza unei meningite? E îngrozitor și de neimagint în acest secol. Păcat! Era un om de echipă, un profesionist și o persoană specială cu adevărat” au spus colegii lui Andrei, conform Kfetele.ro. Andrei Dumitru a fost inmormantat ieri, la cimitirul Bellu din Bucuresti, unde parintii si cei apropiati l-au condus pe ultimul drum, luandu-si ramas-bun pentru totdeauna de la el.

Citeste tot articolul

Eurovision „corect politic”: Spălarea creierilor la nivel continental prin progresismul globalist

Iluzia democraţiei Simt în societate o mare emoţie generată de scandalul Eurovision. La făcătura de concurs organizată de bugetofaga Televiziune Română, marea favorită a fost trântită de doi homosexuali din juriu strict din cauza convingerilor ei pro familie. Asta probabil ca o dovadă a toleranţei. E chiar util de constat acest aspect, doar nouă, ăstora care cârâim, ni se tot spune că suntem intoleranţi. Cum chestiunea ţine mai mult de monden, aş fi trecut peste. Nu prea mă pasionează vedetele inventate, iar Eurovision-ul chiar nu înţelegeam cu ce se mănâncă. Însă, cum tot îmi intrau ştiri despre subiect, m-am hotărât să fac o lectură diagonală ca să înţeleg ce-i mai animă pe români. Culmea e că, după ce m-am documentat puţin, am constatat că subiectul nu doar că e util, dar e şi deosebit de ofertant. Şi ca întâmplare în sine, dar, mai important, ca studiere şi înţelegere a maşinăriei din spatele său. Eurovision este un produs al Europe Broadcast Union (EBU), o moştenitoare de după Al Doilea Război Mondial a International Broadcasting Union (IBU). Ideea concursului a fost aceea de a replica formatul Festivalului de la San Remo la nivel european, având în centru ideea păcii între popoarele europene. Întreaga maşinărie a fost de la bun început una progresistă, menită a uniformiza creierele într-un mod optimizat, prin transmiterea programelor ideologice la nivel european. Ceea ce e interesant în ceea ce priveşte concursul în sine este modul în care sunt alese piesele. În primul rând trebuie să existe un juriu. Care juriu mai nimeni nu ştie cum se întocmeşte. Ăia de la TVR nu se obosesc să ne spună, doar banii pe care-i iau din contribuţiile noastre „li se cuvin”. Dar aceeaşi situaţie e peste tot prin Europa. Juriile se constituie din „specialişti” numiţi naiba ştie de cine. Însă trebuie …

Citeste tot articolul

ARE TUMOARE CEREBRALA

Prezentatoarea TVR are un suflet mare si nu poate ramane indiferenta la problemele celor din jur, dupa cum ne arata din nou. Iuliana Tudor, apel disperat pentru ajutor. Sotia unui coleg din Televiziunea Romana, unde lucreaza, are o problema grava de sanatate. Femeia are cancer si, recent, medicii i-au descoperit o tumora cerebrala grava. Aceasta a publicat un mesaj pe contul ei de Facebook. Iuliana Tudor a facut un apel disperat pentru ajutor. A postat toate informatiile necesare pe contul ei de Facebook si ii roaga pe toti cei care pot, sa il ajute pe colegul ei si pe sotia lui, grav bolnava si neajutorata. Iuliana Tudor, apel disperat pentru ajutor „Colegul meu, Costin Parau, trece prin momente extrem de grele. Soția sa în vârstă de 35 de ani suferă de o tumoră cerebrală gravă, de grad III. Împreună putem oferi speranță unei familii tinere! Vă chem să le fim alături! Un gest simplu înseamnă enorm pentru viața acestei tinere! Conturile în care se pot face donații sunt: Parau Diana RO54INGB0000999908829073 (RON); RO96INGB0000999908829093 (EURO) deschise la ING BANK Cod swift: INGBROBU”, a transmis Iuliana Tudor în mediul online. Diana, descoperita cu tumora cerebrala Diana este mama a doi copii. Medicii din Romania i-au spus ca nu mai are sanse sa scape. Dar femeia vrea sa mearga in Turcia sa fie supusa la o interventie chirugicala. Costurile interventiei si al tratamentului pe care trebuie sa il urmeze, apoi, se ridica la 100.000 de euro. Diana a fost diagnosticată cu cancer în urmă cu un an. Boala a revenit, astfel că acum are nevoie de o operație. Soțul Dianei, Costi, ar face orice să îi fie alături. Cei doi au făcut cununia religioasă în spital, potrivit tvr.ro.

Citeste tot articolul

Decizie INCREDIBILĂ a DIICOT, după ce a prins o vedetă de la TVR și un prezentator de la Realitatea TV cu DROGURI

Mircea Badea a postat, pe Facebook, două poze cu o vedetă de la TVR și cu un prezentator de la Realitatea TV, urmate de alte două fotografii în care apăreau țigări de marijuana. Ulterior, Victor Ciutacu a postat o informație în care specifică faptul că cei doi ”au fost umflați la Summer Well, justificat au ba, pentru deținere ilegală de stupefiante”. La o zi după aceste informații, DIICOT a oferit o primă reacție. Procurorii spun că au deschis un dosar penal pe acest subiect încă din 21 august, dar precizează că acesta este in rem, adică față de fapte, nu față de persoane. Lucru bizar, câtă vreme procurorii chiar i-au fotografiat pe cei doi jurnaliști, după percheziții. ”Urmare a informaţiilor apărute în spaţiul public, cu privire la faptul că „o vedetă de la TVR şi un prezentator de la Realitatea TV ar fi fost anchetaţi de DIICOT pentru deţinere de substanţe interzise”, Biroul de informare şi Relaţii Publice este împuternicit să aducă la cunoştinţa opiniei publice următoarele: Din verificările efectuate în evidenţele Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism – Structura centrală a rezultat faptul că, la data de 21.08.2018 a fost înregistrat un dosar penal în care se efectuează cercetări „ in rem”, sub aspectul săvârşirii infracţiunii prevăzută de art.4 din Legea 143/2000 privind combaterea traficului si consumului ilicit de droguri.”, se arată în mesajul DIICOT.

Citeste tot articolul

REVINE la TV! Frumoasa vedeta care nu-si arata varsta, gata de un NOU PROIECT – FANII sunt nerabdatori sa o revada

Dupa o scurta disparitie de pe micile ecrane, celebra prezentatoare tv revine. Iuliana Tudor revine la TVR! Va prezenta sezonul doi al emisiunii Vedeta Populara, informeaza paginademedia.ro. Debutul va avea loc duminică, 29 aprilie, de la ora 21.00. Dar emisiunea nu revine in aceeasi formula. Componenta juriului a fost modificata. Interpretele de muzică populară Niculina Stoican și Cornelia Rednic intră în juriul concursului, în locul interpreților Laura Lavric și Constantin Enceanu. Elise Stan, Grigore Leșe și Mircea Dinescu raman in juriu. Vedeta Populara este una dintre cele mai urmarite emisiuni TVR. Primul sezon s-a terminat in luna decembrie 2017. Audienta medie din acea luna a fost de 670.000 de români pe minut, la nivelul întregii țări. Dintre aceștia, peste 300.000 erau de la orașe și peste 60.000 din segmentul comercial 18-49 de ani.

Citeste tot articolul

Televiziunile din Romania sunt controlate de mafia PSD

Cu excepţia, poate, a postului Realitatea TV, acolo unde PSD-ul are mai puţină influenţă, deşi acolo apar alte personaje groteşti, precum mafiotul Viorel Cataramă, scos de la naftalină de Rareş Bogdan, dar nu pentru a explica despre ţepele date românilor şi statului român de acest aşa-zis om de afaceri, ci pentru a oferi lecţii de economie şi păreri de care e plină lumea. În rest, Onania TV (Romania TV) are aceleaşi apariţii de rahat, în care personaje dubioase, de la cercetaţi penal până la limbrici onanişti, îşi împart ecranul pentru a arunca în DNA şi justiţie, în mod deosebit, cu scuipaţi. Pentru rahaţii de la Retard TV (Romania TV), Băsescu nu mai are dosare penale, cum au tot mâncat rahat cu polonicul nişte ani buni, atunci când Marinarul era la Cotroceni, ba a devenit un invitat aproape permanent, deoarece se încadrează perfect în peisaj: şi fostul Preşedinte al României atacă justiţia. Ca să nu mai vorbim de Elena Udrea, cea care a trecut, în opinia rahaţilor de la Onania TV, de la rolul de protejată a lui Traian Băsescu la cea de victimă a DNA-ului, justiţia nelăsându-i pe “sărmanii” mafioţi să se bucure în tihnă de milioanele de euro furate, chiar dacă românii obişnuiţi mor pe şosele de rahat şi în spitale cu viermi. Iar dacă ajungem la cealaltă cocină infectă numită Antena 3, şi aici s-a modificat, oarecum, peisajul. Băsiştii cei răi au dispărut ca prin farmec, Traian Băsescu este amintit din ce în ce mai rar, dar au apărut personaje “demonice” noi: Laura Codruta Kovesi, Ciolos sau Iohannis. Justiţia este, în opinia limbricilor de la Latrina 3, singura problemă a României. Toate sunt bune în această ţară, doar că mafioţii, care controlează şi televiziunile, nu au linişte, datorită DNA-ului. Şi cum face justiţia abuzuri, şi cum procurorii cei …

Citeste tot articolul

Penalii, PROMOVAȚI de TVR pe banii noștri! Un BOT ÎMBLĂNIT de la Antena3 pupă-n cur HOȚII României!

Frate, în ce țară trăim? Emisiunea „Romania 9” pe care Ionut Cristache, un bot îmbănit importat recent de la Antena 3, a lansat-o saptamana aceasta la TVR va fi principalul program al Televiziunii publice in campania electorala. Bot îmlănit s-a remarcat deja cu primele editii ale emisiunii, in care i-a avut ca invitati, intre altii, pe Alina Gorghiu, jurnalistul Mirel Curea de la Evenimentul Zilei, urmaritii penal Elena Udrea si Sebastian Ghita. Deputatul penal Sebastian Ghita a fost omagiat, in cadrul principalului talk-show politic al TVR, „Romania 9″, de catre modratorul emisiunii, Ionut Cristache. Acesta i-a spus lui Ghita ca este un „mare roman”. „Sunteti un mare roman, domnule Ghita!”, i-a spus Cristache lui Sebastian Ghita. TVR anunta ca in campania electorala pentru parlamentare, care incepe astazi, va difuza peste 7.000 de minute dedicate alegerilor, pe posturile TVR 1, TVR International, TVR Moldova si pe canalele regionale. Televiziunea publica va contribui cu stiri si emisiuni de promovare electorala si dezbateri cu reprezentantii partidelor. Pe langa doua calupuri zilnice, de cate cinci minute, de stiri electorale (dupa stirile de la 17.00 si 23.00, programele de stiri vor avea la randul lor materiale „care vor reflecta marile teme sociale ale momentului”. Va exista, la pranz, o emisiune de promovare electorala de jumatate de ora. Dar, mai presus de toate, TVR 1 va pune la bataie doua talk-show-uri, cel al Emmei Zeicescu, „Perfect Imperfect” (luni-vineri, 18.35-20.00) si principala emisiune din intervalul de maxima audienta, noul talk-show „Romania 9”, realizat de Ionut Cristache, recent venit la TVR de la Antena 3. Conform HotNews, Emisiunea „Romania 9” a fost lansata luni. In comunicarea postului, ea a fost prezentata drept „un talk-show fara incrancenare (…) fara a ne inchina la falsi idoli, fara a ne inrola in vreo „armata”, fara partizanat (…) Un concept nou, dinamic”. De atunci, …

Citeste tot articolul

Planul sinistru al lui Ion Iliescu împotriva Pieței Universitãții. Minerii erau soluția de rezervã. Planul A era mult mai sângeros

La 25 de ani după mineriada din 1990 încă șochează imaginile cu actele brutale comise de ortacii lui Ion Iliescu. Minerii sunt personajele negative ale acestor zile, cel puțin pentru cei care nu își mai amintesc exact condițiile în care au fost determinați să vină la București. Ortacii au fost îndopați cu propaganda toxică emisă de TVR și ziare ca „Adevărul” împotriva opoziției firave care se închega în jurul mișcărilor din Piața Universității sau Piața Operei din Timișoara. Mulți dintre cei care s-au aflat în stradă în 1989 s-au prins ce hram poartă Iliescu și cum s-a încolonat după el sistemul comunist care l-a servit și pe Ceaușescu. Oamenii ieșiseră pe străzi pentru a termina definitiv cu întregul sistem care a susținut dictatura comunistă, nu doar pentru îndepărtarea lui Ceaușescu. Foștii securiști și activiști de partid nu erau dispuși să lase din mâini frâiele puterii pentru oameni noi care să reformeze întreaga societate. Unii pur și simplu nu puteau concepe o lume altfel. Alții știau bine ce crime au comis și se temeau că ajung să fie acuzați pentru ele. Cei mai șmecheri dintre ei au simțit că e momentul să înhațe banii și proprietățile statului comunist aflat în agonie, dacă pot să frâneze suficient de mult schimbarea și să țină statul în comă câțiva ani. Toți s-au încolonat în spatele lui Ion Iliescu pentru a-l menține la putere. Printre altele, propaganda care servise dictatura a început să-l servească pe noul stăpân, „emanatul Revoluției”. Televiziunea Română Liberă nu era chiar atât de liberă și nici „Adevărul” nu informa corect publicul, de exemplu. Adevărul este că, în 1990, publicul nu putea să gândească liber în România. Gândea așa cum îl dirija să gândească tovarășul care îl executase pe Ceaușescu pentru că a ”întinat numai nobilele idealuri ale Partidului Comunist”. Acesta este …

Citeste tot articolul

TVR renunţă la meciurile din Champions League

Televiziunea română nu va mai cumpăra drepturile de televizare ale Ligii Campionilor pentru sezoanele 2015-2018, din cauza problemelor de ordin financiar, notează paginademedia.ro. Din 2009 până în 2012, TVR a avut exclusivitate în transmiterea meciurilor de Champions League, însă, în ultimii doi ani, televiziunea română a transmis doar cel de-al doilea meci ca importanţă al zilei de marţi. Restul meciurilor sunt redate de DolceSport şi DigiSport. Din cauza dificultăţilor financiare, TVR a fost nevoit să reducă bugetul alocat achiziţionării drepturilor celei mai importante competiţii continentale de la 40 de milioane de euro, în perioada 2009-2012, la doar patru milioane, în prezent.

Citeste tot articolul

Udrea, umilită la TVR – VIDEO

Cum a răspuns la întrebarea: Sunteți iubita lui Băsescu? Prezidențiabilul PMP Elena Udrea a fost umilită în direct la televiziunea publică. Udrea a fost întrebată, în cadrul unui interviu, dacă a fost iubita președintelui Traian Băsescu. ”În 2005, întrebată fiind dacă sunteți iubita președintelui Traian Băsescu, ați declarat că o să spuneți asta peste 10 ani. Vă întreb: sunteți iubita președintelui Traian Băsescu?” au fost cuvintele care au blocat-o pe Elena Udrea. Cum a răspuns cea despre care s-a tot scris că ar fi în relații apropiate cu președintele Băsescu vedeți în clipul de mai jos la minutul 2.25.

Citeste tot articolul

Angajati TVR urmariti PENAL pentru “antisemitism”

Procurorii Parchetului Tribunalului Cluj au început urmărirea penală în cazul mai multor angajaţi ai Televiziunii Române suspectaţi de incitare la ură sau discriminare, după ce la sfârşitul anului trecut pe TVR 3 a fost transmis un “colind antisemit”. Purtătorul de cuvânt al Parchetului Tribunalului Cluj, Theodor Pavelescu, a declarat corespondentului Mediafax că mai mulţi angajaţi ai TVR vor fi chemaţi la audieri. “Parchetul de pe lângă Tribunalul Cluj a dispus urmărirea penală faţă de mai multe persoane, suspectate de săvârşirea infracţiunii de incitare la ură sau discriminare, conform art. 369 din Codul Penal, în urma difuzării unui colind pe postul de televiziune TVR 3. Cercetarea are la bază sesizări ale Ministerului român de Externe şi Ambasadei Israelului. Persoanele respective vor fi chemate la audieri”, a spus Pavelescu. Potrivit acestuia, iniţial a fost sesizat Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, care ulterior a transmis dosarul către Parchetul Tribunalului Cluj. Potrivit Codului Penal, “incitarea publicului, prin orice mijloace, la ură sau discriminare împotriva unei categorii de persoane se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă”. Surse judiciare au declarat corespondentului Mediafax că audierile vizează întreaga echipă de producţie care a realizat emisiunea în care a fost difuzat colindul cu tentă antisemită, cu angajaţi atât de la TVR Cluj, cât şi de la TVR 3. “Trebuie să se stabilească de către procurorul de caz cine a selectat colindul respectiv, dacă acest colind a fost ascultat anterior difuzării, cine a aprobat difuzarea pe post”, au subliniat sursele citate. Contextul scandalului “colindului antisemit” După ce în decembrie 2013 scandalul “colindului antisemit” a ajuns în presa internaţională şi a atras critici dure din partea ambasadei Israelului din Bucureşti şi a celei a Statelor Unite sau din partea unor politicieni şi a unor oameni de televiziune, Consiliul …

Citeste tot articolul

Societatea Romana de Televiziune, amendata cu 50.000 de lei de CNA pentru colindul antisemit

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să amendeze cu 50.000 de lei Societatea Română de Televiziune (SRTv), din cauză că pe TVR 3 şi TVR Cluj a fost difuzat, pe 6 decembrie, un colind antisemit, care a încălcat legislaţia audiovizualului. Decizia a fost luată joi de CNA, la propunerea Laurei Georgescu, preşedintele Consiliului, cu şapte voturi „pentru” (Laura Georgescu, Florin Gabrea, Lorand Turos, Narcisa Iorga, Monica Gubernat, Cristina Trepcea şi Radu Călin Cristea) şi un vot „împotrivă” (Christian Mititelu). Sancţiunea a fost aplicată pentru încălcarea articolului 3, alineatul 1 din Legea audiovizualului, potrivit căruia „Prin difuzarea şi retransmisia serviciilor de programe se realizează şi se asigură pluralismul politic şi social, diversitatea culturală, lingvistică şi religioasă, informarea, educarea şi divertismentul publicului, cu respectarea libertăţilor şi a drepturilor fundamentale ale omului”, şi a articolului 47, alineatul 1 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizualului, potrivit căruia „Este interzisă difuzarea în programele audiovizuale a oricăror forme de manifestări antisemite sau xenofobe”. Membrul CNA Christian Mititelu a fost de părere că în acest caz nu a fost încălcat articolul 3, alineatul 1 din Legea audiovizualului. „Nu cred că se poate aplica articolul 3. Cred că este aplicat numai ca să putem da amendă”, a spus Christian Mititelu. Grupul de colindători Ansamblul „Dor transilvan” a cântat, în cadrul unei emisiunii, un colind în care este folosit de mai multe ori termenul „jidov”, în mesaje antisemite: „A născut un fiu frumos / Anume Iisus Hristos / Toată lumea i se-nchină, / Numai jidovii-l îngână. / Jidovan afuristit / Nu l-ar răbda Domnul sfânt / Nici în cer, nici pe pământ.. Numai la corlan [horn], la fum, / Acolo-i jidovul bun”.

Citeste tot articolul

Mineriada din 13-15 iunie 1990

În dimineaţa zilei de 13 iunie 1990, pe la ora 3-4 am, forţele de ordine au distrus corturile celor aflaţi în Piaţa Universității din București şi au făcut arestări. Cordoanele de trupe antitero au fost rupte de manifestanţi. În jurul orei 9, mai multe grupuri de muncitori de la IMGB au sosit în Piaţa Universităţii scandând lozincile: “IMGB face ordine!” şi “Moarte intelectualilor!”, “Noi muncim, nu gândim!”. Cu toate astea, s-au retras şi au defluit spre o altă zonă necunoscută. Pe strada paralelă cu Institutul de Arhitectură, două cordoane de trupe USLA au încercat să protejeze un obiectiv format prin încercuirea Pieţei cu autobuzele din dotarea Poliţiei. La îndemnul unor tineri, atmosfera s-a încins până în momentul când a izbucnit un conflict direct, iar trupele USLA au şarjat mulţimea. Pe tot parcursul zilei au avut loc confruntări violente între manifestanţi şi forţele de poliţie; au fost incendiate autobuzele poliţiei, sediile Poliţiei Capitalei, Ministerului de Interne şi SRI. La televiziune se citeşte un comunicat al preşedintelui Ion Iliescu, în care se afirmă „Chemăm toate forţele conştiente şi responsabile să se adune în jurul clădirii guvernului şi televiziunii pentru a curma încercările de forţă ale acestor grupuri extremiste, pentru a apăra democraţia atât de greu cucerită”. În seara zilei, trei garnituri de tren pline cu mineri au plecat din Petroşani spre Bucureşti iar un alt tren a plecat a doua zi din gara Motru spre Bucureşti. 14 iunie. Ajunşi în Gara de Nord la ora 4 dimineata, minerii conduşi de Miron Cozma au fost preluaţi de angajaţi ai SRI şi a altor servicii secrete şi au fost orientaţi spre punctele nevralgice ale Capitalei. Un grup foarte mare a ocupat Piaţa Universităţii, unde au pretins că refac rondurile de flori distruse de corturile manifestanţilor, pe platoul din faţa Teatrului Naţional. Imediat au pătruns …

Citeste tot articolul