Tag Archives: soc anafilactic

Un tânăr de 23 de ani a făcut SOC ANAFILACTIC dupa vaccinarea cu Pfizer

Campania de vaccinare împotriva coronavirusului continuă la nivel global, oamenii sperând să scape mai repede de virus. Din păcate, există cazuri în care vaccinul anti-COVID a provocat reacții dure celor cărora le-a fost administrat. Reacție adversă puternică la vaccinul Pfizer! Un tânăr de 23 de ani a făcut șoc anafilactic Același lucru s-a întâmplat și unui tânăr de 23 de ani din județul Brașov. Marți seara, acesta a fost vaccinat cu serul produs de Pfizer la un centru din județul Brașov. Acesta a fost transportat de urgență la spital și, din fericire, a fost externat miercuri. Prefectura Brașov a trimis un comunicat de presă prin care informează că tânărul a prezentat reacţie adversă de tip şoc anafilactic, manifestată prin hipotensiune, puls rapid şi slab, pierdere temporară a cunoştinţei, pentru câteva secunde. ”În data de 20.04.2021, o persoană în vârstă de 23 de ani, de sex masculin, a prezentat o reacţie adversă de tip şoc anafilactic, manifestată prin hipotensiune, puls rapid şi slab, pierdere temporară a cunoştinţei, pentru câteva secunde. Reacţia a apărut la câteva minute după administrarea dozei de vaccin Pfizer-Biontech”, a transmis Prefectura Braşov, prin intermediul unui comunicat. Tânărul nu este cunoscut cu antecedente patologice sau istoric alergic Prefectura Brașov a mai precizat că pacientul a declarat că nu au existat antecedente personale patologice și nici istoric alergic. În comunicatul de presă se mai arată că personalul medical din centrul de vaccinare a intervenit prompt. ”În istoricul medical declarat al pacientului nu au existat antecedente personale patologice şi nici istoric alergic.Personalul medical din centrul de vaccinare a intervenit prompt şi a acordat primul ajutor, solicitând şi echipa de resuscitare din serviciul UPU. Persoana a fost stabilizată şi ulterior supravegheată în UPU şi internată pe secţia medicală a unităţii sanitare, mai precizează Prefectura Brașov. Amintim că aceasta este a treia …

Citeste tot articolul

Alerta. Caz de SOC ANAFILACTIC dupa ce a primit vaccinul AstraZeneca

Coordonatorul campaniei de vaccinare împotriva SARS-CoV-2, Valeriu Gheorghiţă, a precizat marţi că femeia de 46 de ani din judeţul Olt care a intrat în şoc anafilactic după prima doză de vaccin AstraZeneca este „în stare generală foarte bună şi urmează să fie externată” de la spitalul din Slatina. „În cursul zilei de 21 februarie a fost înregistrat un caz de reacţie alergică major, un caz de şoc anafilactic la o persoană de sex feminin, de 46 de ani, care după administrarea primei doze de vaccin de la compania Oxford-AstraZeneca, la aproximativ 10 minute, a dezvoltat fenomene alergice, care au evoluat către scăderea valorilor tensionale, cu instalarea criteriilor de şoc anafilactic. S-a intervenit rapid, conform procedurilor în vigoare, evoluţia fiind rapid ameliorată. În circa şapte minute, practic, pacienta era cu stare generală mult ameliorată. A fost transportată cu ajutorul echipajului medical de urgenţă pentru continuarea monitorizării în spitalul din municipiul Slatina, unde este cu stare generală foarte bună şi urmează să fie externată, din datele care ne-au fost furnizate”, a explicat Valeriu Gheorghiţă într-o conferinţă de presă susţinută la Palatul Victoria. În opinia sa, la acest moment, nu este recomandat ca femeia să efectueze şi doza de rapel. „Se contraindică absolut efectuarea rapelului cu acelaşi tip de vaccin în cazul persoanei respective. De asemenea, foarte probabil că nu se mai efectuează rapel nici cu celelalte tipuri de vaccinuri, pentru că sunt precauţiuni ridicate la persoanele care au o reacţie anafilactică după orice tip de vaccin. Deci, din acest punct de vedere, probabil că nu se va mai administra o doua doză de vaccin, categoric nu cu vaccinul de la AstraZeneca. Deci, aici, răspunsul este cât se poate de clar. În ceea ce priveşte doza a doua cu un alt tip de vaccin, cred că este mai prudent, la acest moment, să …

Citeste tot articolul