Tag Archives: semipareza vaccin

Încă un medic din România a făcut semipareză după vaccin. Este al treilea cadru medical care a suferit reacții adverse severe după cea de-a doua doză

Încă un medic din România a făcut semipareză după vaccin. Este al treilea cadru medical care a suferit reacții adverse severe după cea de-a doua doză. Doctoriței ORL din Vâlcea i s-a făcut puncție pe coloană. A avut tahicardie și contracții ale mușchilor. Un medic rezident din Cluj este al treilea cadru medical din România care a suferit o semipareză după cea de-a doua doză de vaccin anti-covid produs de Pfizer, transmite portalul Știripesurse. Reamintim că Ministerul Sănătății a fost informat, joi, de către reprezentanții Institutului Național de Sănătate Publică – Centrul Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile despre o paralizie facială temporară , după administrarea celei de a doua doze de vaccin Pfizer/BioNTech – Comirnaty. Reacțiile adverse au apărut la aproximativ zece minute după injectarea serului. Doctoriței i-a crescut tensiunea și a avut frisoane. Ea a fost transportată cu ambulanța la Unitatea de primiri urgențe a Spitalului din Râmnicu Vâlcea. A doua zi după rapel i-au apărut și contracțiile musculare. Acum femeia este internată în Capitală pentru investigații amănunțite, iar starea ei este stabilă. Medicul are 32 de ani și nu a avut reacții după prima doză. Pe 28 ianuarie a revenit la centrul de imunizare amenajat la Spitalul nr. 2 din Vâlcea pentru rapel. Serul i-a fost injectat chiar de către coordonatoarea centrului. „S-a prezentat la vaccinare, s-a întocmit fișa, temperatura o avea normală și s-a efectual vaccinul. La aproximativ 10-15 minute a apărut o tahicardie, o tensiune de 150 cu 90 și, la un moment dat, frisoane”, a mai spus dr. Claudia Capp. Colegii săi de la Urgențe au îngrijit-o câteva ore, iar când doctorița și-a revenit a plecat. A doua zi s-a întors cu contracții ale mușchilor la mâini. Pentru că simptomele erau specifice unor boli neurologice medicii i-au făcut două examene RMN și …

Citeste tot articolul

ALERTA MEDICALA Încă un medic din România a suferit SEMIPAREZA după ce s-a vaccinat

Numărul reacțiilor severe după vaccinare începe să crească. Un doctor rezident din Cluj a făcut semipareză după ce i-a fost injectat serul. Aceasta este a doua reacție severă adversă din România, prima fiind înregistrată ieri. Un medic din județul Vâlcea, vaccinat, joi, cu doza de rapel, a suferit o paralizie temporară facială, transmit reprezentanții Ministerului Sănătății. În prezent, starea doctoriței este bună. Ministerul Sănătății a fost informat, joi, de către reprezentanții Institutului Național de Sănătate Publică – Centrul Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile despre o reacție adversă rară, respectiv paralizie temporară facială, după administrarea celei de a doua doze de vaccin BioNTech Pfizer (Comirnaty), conform Mediafax. „În acest moment, pacienta se află într-o stare de sănătate bună, iar rezultatele analizelor nu arată modificări patologice”, spun reprezentanții MS. Medicul care a suferit paralizia temporară facială are 32 de ani. Potrivit MS, reacția adversă avută, potrivit prospectului vaccinului BioNTech Pfizer (Comirnaty), este una rară, care se manifestă și la alte tipuri de vaccinuri. Sursa: stiripesurse.ro

Citeste tot articolul