Si ne mai mirăm că avem mulți analfabeți funcțional: ‘Singur acasă’, la a 14-a difuzare la PRO TV, a avut o AUDIENȚĂ RECORD

România este la coada clasamentului la testele PISA, conform cărora 44% dintre elevii cu vârste de până la 15 ani sunt analfabeți funcțional. În acest tabou trebuie că vedem cum a ajuns ca un film aflat la a 14-a difuzare să domine piața televiziunilor cu cifre record pentru acest an.

Difuzat a paisprezecea oară consecutiv de Pro TV, ”Home Alone” a “rupt” audiențele sâmbătă seara. Nu numai că au fost ratinguri mari, dar cifrele au fost și peste difuzarea de anul trecut.

”Singur Acasă” a fost de aproape două ori peste Antena 1, care avea o ediție ”Te cunosc de undeva”.

De notat cifrele de anul acesta pe publicul comercial (18-49 de ani): aproape 40% cotă de piață pe publicul tânăr!

NAȚIONAL. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la ”Singur Acasă”, clasica producție cu Macaulay Culkin și Joe Pesci. Anul trecut, erau aproape 2,1 milioane.

Concurența pe interval: la aproape un milion de telespectatori în urmă a fost Antena 1, cu ”Te cunosc de undeva”.

Kanal D, cu serialul ”Moldovenii”, avea cifre de trei ori mai mici decât Kevin.

URBAN. Anul acesta, ”Home Alone” a depășit milionul de telespectatori pe minut la orașe

În mediul urban, Antena 1 a fost mai aproape (la 300.000 de telespectatori distanță).

Locul trei pe interval pentru România TV.

La orașe, Kanal D a fost mult în spate: locul patru, cu 275.000 de telespectatori.

COMERCIAL. O cotă de piață mult peste anul trecut pentru ”Singur Acasă”: aproape 40%. Adică 40% din publicul tânăr care avea televizoarele deschise era pe Pro TV.

Pe publicul tânăr, concurența abia s-a văzut.

În cifre absolute: 600.000 de telespectatori tineri la ”Home Alone”, pe Pro TV, față de 190.000 la Antena 1 și puțin peste 100.000 la Kanal D.

Distribuie acest articol! Îți mulțumim!

loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

https://barikada.ro/