Este SUPERALIMENTUL miraculos! 10 beneficii ULUITOARE ale consumului de ceapă

Ceapa este un aliment care multor oameni li se pare incomod. Pentru că este iute și miroase neplăcut. Însă beneficiile aduse de consumul de ceapă sunt imposibil de neglijat.

Soțul meu mi-a spus că a citit ceva despre ceapa ca fiind un superaliment. E adevărat?

Alvarez a spus că acesta este un caz în care ar trebui să spui „Da, dragă” – pentru că soțul tău are dreptate.

Ceapa oferă de fapt beneficii superioare sănătății unora dintre superalimentele noastre preferate, cum ar fi rodii, ceai verde și vin roșu, a adăugat el.

Alvarez s-a întâlnit cu dr. Chris Kilham pentru a doua opinie. Iată ce a spus acesta:

„Ceapa are un conținut ridicat de antioxidanți benefici, inclusiv super-antioxidantul, quercetina, care este utilă pentru inimă, pentru sistemul imunitar (și) pentru multe, multe lucruri din corp”, a spus Kilham.

„Aș susține că ceapa este printre cele mai sănătoase alimentele pe care le-ați putea mânca și că, dacă mâncați o ceapă în fiecare zi – și nu vorbesc crudă, o puteți găti, pregăti cum doriți – veți face mult mai mult pentru sănătate decât să mănânci o mulțime de super fructe disponibile. ”

Așa că amintiți-vă – o ceapă pe zi poate ține medicul departe.

10 beneficii magice le consumului ceapă crudă
1) Ceapa crudă este cunoscută pentru a reduce producția de LDL (colesterol rău) și pentru că vă menține inima sănătoasă.

2) Vitamina C (care rămâne intactă în timp ce sunt în formă brută), împreună cu fitochimicalele prezente în ceapă ajută la construirea imunității.

3) Quercetina, un compus puternic găsit în ceapă, joacă un rol în prevenirea cancerului, în special a cancerului de stomac și colorectal.

4) Cromul, prezent și în această legume rădăcină, reglează zahărul din sânge.

5) Se spune că un amestec de suc de ceapă și miere (care îl ajută să fie mai puțin înțepător) este eficient ca remediu pentru febră, răceală obișnuită, alergii etc.

6) Păstrați o bucată mică de ceapă sub nări și inhalați, pentru a opri sau a încetini sângerarea nasului.

7) Folatul (Vitamina B9) din ceapă ajută la reducerea depresiei și ajută la somn și pofta de mâncare.

8) Vitamina C ajută la formarea colagenului care este responsabil pentru sănătatea pielii și a părului.

9) Proprietățile antibacteriane și anti-inflamatorii ale cepei au fost dovedite din cele mai vechi timpuri. Un studiu a sugerat, de asemenea, că ceapa crudă proaspăt tocată are aceste proprietăți anti-bacteriene, nu ceapa tocată care a fost lăsată să stea o zi sau două. Ele ajută la eliminarea bacteriilor care pot duce la apariția cariilor dentare și a problemelor gingivale.

Ce conține ceapa
O cana de ceapă tocată conține aproximativ 64 de calorii, 15 grame de carbohidrați, 0 grame de grăsimi, 0 grame de colesterol, 3 grame de fibre, 7 grame de zahăr, 2 grame de proteine si 10% din cantitatea zilnică necesara de vitamina C, vitamina B-6 și mangan.

Ceapa conține și cantități mici de calciu, fier, acid folic, magneziu, fosfor si potasiu, precum si antioxidanții quercetina si sulf.

Sursa: evz.ro

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *