Drept la replica Kaufland

kaufland (1)

Stimate doamne, / Stimați domni,

vă scriem în legătură cu articolul intitulat „REVOLTATOR: Kaufland

îi trage în piept pe români cu reducerea TVA! – FOTO” publicat pe website-
ul www.nationalisti.ro, la următorul link

http://www.nationalisti.ro/2016/01/revoltator-kaufland-ii-trage-in-piept-pe-
romani-cu-reducerea-tva-foto/, miercuri, 6 ianuarie 2016, ora 19.47. În

cuprinsul acestui articol se insinuează, în mod defăimător, faptul că, în

contextul scăderii cotei standard de TVA de la 24% la 20%, clienții

Kaufland ar fi înselați prin neaplicarea reducerii de 3,2% față de prețurile

inițiale.

Pe această cale, dorim să vă solicităm un drept la replică referitor la

cele prezentate în articolul publicat pe site-ul dumneavoastră. Prin urmare,

considerăm necesare următoarele clarificări:

În primul rând, compania Kaufland România a dorit să ofere clienților

cele mai avantajoase prețuri astfel încât coșul de cumpărături pentru

sărbătorile de iarnă să fie mai ieftin, reducând în avans, din data de

16.12.2015, prețurile de vânzare conform cu reducerea TVA (de la 24% la

20%), ce a intrat în vigoare de la 1 ianuarie 2016. Au fost reduse prețurile

pentru următoarele categorii de produse: detergenți, produse de curățat,

produse cosmetice, băuturi alcoolice și produse nealimentare, cu excepția

țigărilor și a produselor din tutun. Clienții au fost informați despre această

reducere prin intermediul următoarelor canale: ziarul Kaufland, site-ul

companiei www.kaufland.ro, pagina de Facebook a companiei și, în special,

prin semnalizarea la raft a reducerii de 3,2% față de prețurile inițiale prin

intermediul unei etichete albastre.

În al doilea rând, în cazul colajului de fotografii, publicat de un

utilizator al rețelei de socializare Facebook și propagat în mediul online,

dorim să menționăm că naveta pliabilă a beneficiat de reducere de preţ în

avans, încă din data de 16 decembrie, de la 14,99 lei la 14.50 lei, conform

informării disponibile pe site-ul nostru: http://kauf.land/B7j. De aceea este

corect ca în 28 decembrie 2015 şi 03 ianuarie 2016 preţul să rămână acelaşi.

O comparaţie poate fi făcută între 15.12.2015 (ultima zi înainte de reduceri)

şi 16.12.2015 (prima zi de reduceri în avans). În primul exemplu, nefolosirea

etichetei corespunzătoare de semnalizare a preţului redus în avans a condus

la această confuzie.

În final, dorim să vă asigurăm pe dumneavoastră și pe clienți de

întreaga corectitudine și transparență în procesul de comercializare a

produselor. Astfel, în cazul în care clienții ne semnalează eventuale erori, la

Case sau la Biroul de Informații, aceștia pot beneficia, fără excepție, de

garanțiile și serviciile noastre. Informații complete despre acestea pot fi

accesate la următorul link: http://kauf.land/OJL. De asemenea, clienţii pot

apela gratuit numărul de telefon 0800.080.888 de luni până vineri, în

intervalul orar 08.00 – 19.00 sau pot accesa site-ul www.kaufland.ro.

În scopul unei prezentări obiective a situației descrise în articolul

dumneavoastră și a informării corecte a consumatorilor, vă solicităm

actualizarea articolului publicat cu poziția Kaufland pentru clarificarea celor

prezentate în articolul menționat mai sus.

Totodată, vă stăm la dispoziție pentru informații suplimentare

referitoare la cele expuse mai sus și dorim să vă asigurăm de transparența și

de eforturile companiei Kaufland de a veni în întâmpinarea nevoilor

clienților noștri.

Distribuie acest articol! Îți mulțumim!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile