Cine scoate milioane de euro din DESZAPEZIRI

MISS DESZĂPEZIREA – Miss World România se luptă cu zăpada pe bani grei

Deszăpezirea şoselelor atunci când ninsorile serioase se abat peste România a căpătat în ultima vreme o soluţie nouă: se închide circulaţia, iar utilajele intră la lucru abia după ce stă ninsoarea. Deşi de la bugetele Consiliilor Judeţene şi ale Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) se plătesc zeci de milioane de euro anual pentru operaţiunea de întreţinere a drumurilor pe timp de iarnă, atunci când viscolul sau ninsoarea ating intensităţi de cod portocaliu sau roşu, drumurile se închid, circulaţia devine aproape imposibilă, iar la treabă este scoasă Armata sau Jandarmeria, instituţii care nu au în atribuţii deszăpezirea, ci doar acordarea de ajutor, la cerere, în zonele sinistrate. În ultima săptămână, la deszăpezirea din zonele puternic afectate au acţionat în jur de 1.300 de militari şi aproape 140 de utilaje ale Armatei, ai cărei ingineri au ajuns chiar să inventeze un model propriu de freză, mai eficient decât cele ale firmelor care acţionează pe şosele.

Jurnaliștii de la Gândul vă prezintă AICI cine se află în spatele firmelor care ar trebui să menţină şoselele circulabile în timpul ninsorilor şi câţi bani au câştigat ele în această iarnă, în 14 judeţe în care, în ultima perioadă, a fost emisă alerta meteo de cod portocaliu sau roşu.

Cu zăpada se luptă două fotomodele, surorile Salanţă

De departe însă, cea mai exotică situaţie are loc în judeţul Dâmboviţa, unde cot la cot cu mai multe firme de asfaltări, construcţii şi închiriat de utilaje grele se luptă cu zăpada două fotomodele: surorile Loredana şi Cosmina Salanţă. În aceste zile, surorile Salanţă se află în însoritul Bali, Indonezia, după cum arată postările de pe conturile personale de Facebook. Totuşi, firma lor, Societatea de Construcţii Drumuri şi Autostrăzi, cu sediul în Bucureşti, se luptă cu zăpezile din Dâmboviţa, de pe drumurile DN 61, 7, 72, 72A, în baza unui contract câştigat de la CNADNR, în valoare de 9,73 milioane lei (aprox. 2,16 milioane euro).

Violeta si Cosmina Salanta

Loredana Salanţă (21 de ani) şi Natalia Cosmina Salanţă (24 de ani) sunt din Bistriţa. Loredana este fostă Miss World Romania 2009 şi câştigătoare a Top Model of the World în 2011, iar Cosmina este şi ea fotomodel. Împreună au participat la acţiuni caritabile cu TSD Bistriţa Năsăud.

Secretul succesului lor în materie de şosele, materializat într-un contract de peste 2 milioane de euro, pare însă să se datoreze altcuiva, străin de lumea modei, şi care stă în spatele celor două fotomodele: administratorul firmei este Alin Niculae Ştefan, director în cadrul firmei de asfaltări Romstrade, deţinută de afaceristul Nelu Iordache, arestat pentru deturnare de fonduri. Ştefan are experienţă în domeniu, ocupându-se la Romstrade de autorizaţii, achiziţii şi marketing, iar anterior lucrând la o altă firmă de asfaltări – Consitrans.

Contactat responsabilul cu deszăpezirea al acestei firme – Marius Dragoş Ştefan, a refuzat să ofere un punct de vedere, invocând că este un simplu angajat care nu poate vorbi în numele firmei. El a refuzat să indice alte persoane de contact, iar la numerele de telefon publice ale firmei nu răspunde nimeni. Cele două fotomodele, surorile Salanţă, nu au oferit nici ele un punct de vedere, până la apariţia acestui articol.

Totuşi, preşedintele CJ Dâmboviţa, Adrian Ţuţuianu (PSD), a declarat pentru gândul că toate firmele şi-au făcut treaba cum trebuie şi au deszăpezit drumurile din judeţ fără probleme speciale.

„Toate drumurile naţionale care traversează judeţul Dâmboviţa sunt la negru. Toată lumea şi-a făcut datoria, nu au fost probleme speciale.”

– a explicat Ţuţuianu adăugând că nu cunoaşte detalii despre firma celor două fotomodele, având în vedere că este un contract atribuit de CNADNR.

Sursă Gandul.info

Distribuie acest articol! Îți mulțumim!

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile