BREAKING NEWS Solicitare URGENTA catre Guvern! MAI si Ministerul Sanatatii TAC


LIDL a făcut o solicitare scrisă către Ministerul de Interne și Ministerul Sănătății, la 27 mai 2020, a dezvăluit compania pentru Bugetul.ro.

Paradoxal, deși au trecut trei zile, LIDL România nu a primit niciun răspuns de la cele două instituții.

„Având în vedere articolele recent apărute în presă cu privire la măsurarea temperaturii clienților în magazinele noastre, dorim să aducem câteva precizări.

Respectarea cadrului legal în vigoare este o componentă fundamentală a activității noastre și avem o relație de cooperare permanentă cu autoritățile statului.

Siguranța angajaților și a clienților noștri este principala noastră preocupare, în special in contextul stării de alertă și, tocmai de aceea, ne dorim să ne asigurăm că aplicăm în mod corect toate prevederile legale, astfel încât drepturile clienților noștri să nu fie îngrădite sau restricționate în mod nelegitim.

Acesta este și motivul pentru care, așa cum am precizat și anterior, am solicitat clarificări scrise Ministerului Afacerilor Interne și Ministerului Sănătății referitoare la obligația de a efectua triajul epidemiologic al clienților la intrarea într-un spațiu comercial.

Imediat ce vom primi clarificările solicitate, compania noastră va acționa în consecință. Considerăm aceste clarificări cu atât mai necesare cu cât au existat recent foarte multe discuții atât în presă, cât și pe rețelele sociale, în care se contestă măsurarea temperaturii si se reclamă încălcarea drepturilor fundamentale ale clienților.”

Sursa: bugetul.ro

Distribuie acest articol! Îți mulțumim!

866 de vizualizări
loading...
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile