Alerta medicala! Cheaguri de sânge si după vacccinarea cu Johnson&Johnson

Agenția Europeană pentru Medicamente (EMA) investighează apariția cheagurilor de sânge după vaccinarea cu serul Johnson&Johnson, amintește smartradio.

Au fost raportate patru cazuri de cheaguri de sânge după vaccinarea cu Johnson&Johnson, însă EMA susține că „în acest stadiu, nu este clar dacă există o asociere cauzală” între vaccinuri și reacțiile raportate.

J&J din SUA a declarat că este la curent cu rapoartele privind cheagurile de sânge legate de vaccinul COVID-19 și că lucrează cu autoritățile de reglementare pentru a evalua datele și a furniza informații relevante, menționează Reuters.

Sursa: activenews.ro

51 de vizualizări

Susțineți presa independentă. Ne puteți sprijini printr-o donație prin PayPal:

LASA UN COMENTARIU

Citiți și:  The Associated Press/ EMA: Vaccinarea cu Johnson&Johnson duce la formarea unor CHEAGURI de sânge