Acuzaţii grave la adresa lui Ludovic Orban şi Florin Cîţu in plenul Parlamentului. News alert

Parlamentarul independent Diana Șoșoacă a reacționat dur după ce Ludovic Orban, care a prezidat ședința, i-a tăiat microfonul după ce a fost înscrisă pe ordinea ședinței în care se prezinta Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

„În sfârșit domnul Cîțu nu fuge, dar o să fugă curând. Suntem împrumutați pe 500 de generații. Vreți bani? Impozitați cifrele de afaceri ale multinaționlelor. Distrugeți CFR Marfă, unde aveți interes privat. Vreți bani? Impozitați cu 66% tot profitul către off-shore-uri! Aveți firme cu offshore”, a spus Diana Șoșoacă, după care a început să recite din Mihai Eminescu.

Ludovic Orban i-a atras atenția
Mai apoi, Ludovic Orban i-a atras atenția că timpul pentru discurs a expirat și i-a tăiat microfonul.

„Lăsați domnule Orban, că dvs. nici măcar un minut nu rezistați”, a spus aceasta, înainte ca Ludovic Orban să îi oprească microfonul.

La ce s-a referit Diana Șoșoacă?
Când a vorbit despre CFR Marfă, Diana Șoșoacă se referea la faptul că o scrisoare trimisă de Comisia Europeană, în data de 11 mai 2021, către Reprezentanța permanentă a României la UE, arată că Guvernul și-a asumat, în secret, desființarea CFR Marfă.

Mai exact, este vizat transferul patrimoniului CFR Marfă și al contractelor către operatorii privați. CFR Marfă va transfera către Rofersped SA o parte din patrimoniu, sub formă de majorare de capital, dar și o parte dintre contracte.

Amntim că Rofersped este o societate la care CFR Marfă deține 98% din acțiuni. Totuși, societatea respectivă va prelua doar 41% din volumul transportat de CFR Marfă iar restul contractelor vor fi cedate deliberat către competitorii privați, potrivit informațiilor transmise de 7iasi.ro

„Conform planului de recuperare actualizat, o parte din activele recuperate în natură de la beneficiar, CFR Marfă, ar fi transferate ulterior unei alte companii, Rofersped, în schimbul capitalului propriu. Aceste active includ 22% din vagoanele CFR Marfă și 27% din locomotivele sale, în medie 23% din materialul rulant al companiei CFR Marfă. Autoritățile române au explicat că niciun angajat nu ar fi transferat direct de la CFR Marfă la Rofersped, care și-ar angaja personalul de pe piață.

Planul de recuperare actualizat estimează că dimensiunea forței de muncă a Rofersped s-ar situa la 55% din numărul angajaților CFR Marfă. Rofersped nu ar primi contracte de la CFR Marfă și și-ar crea portofoliul propriu de clienți. În acest scop, Rofersped ar transmite oferte noi către 23 din cei aproximativ 256 de clienți ai CFR Marfă (9%). Acești 23 de clienți reprezintă aproximativ 41% din volumul de marfă al CFR în 2019 și aproximativ 60% din cifra de afaceri din același an. Serviciile Comisiei salută clarificările furnizate de autoritățile dvs în acest sens și le consideră a fi un alt pas în direcția corectă”, se arată în scrisoarea Comisiei Europene din 11 mai 2021.

Sursa: capital.ro

Canal Telegram Romanesc

Susține Nationalisti.ro printr-o donație