TICHETE SOCIALE de 200 de lei de SARBATORI. Iata cine le va primi si ce trebuie sa faci pentru DOSAR

tichet_33405300

Cetatenii capitalei au posibilitatea sa primeasca tichete de 200 de lei dacă îndeplinesc cumulativ mai multe condiţii. Tichetele sociale vor fi primite in apropierea Craciunului.

Atat persoanele singure, cat si familiile cu probleme ar putea fi beneficiarii tichetelor de 200 de lei.

Tichetele pot fi  de mai multe feluri. Astfel ele variaza intre 150-200 de lei de persoană, în funcţie de venitul obţinut. Asadar, se vor da:

– 200 lei pentru cei singuri care detin un venit lunar situat sub 400 de lei

– câte 200 de lei pentru fiecare membru din familia care are un venit net lunar sub 400 lei/membru

– 150 lei pentru persoana singură care are venitul net lunar cuprins între 401 lei şi 2/3 din salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată

VEZI SI: STATUL iti da TEREN pentru CASA GRATUIT. Iata ce pasi trebuiesa urmezi

– câte 150 lei pentru fiecare membru din familia care are venitul net lunar cuprins între 401 lei şi 2/3 din salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată.

Tichetele pot fi folosite pentru a cumpara fie alimente specifice sărbătorilor de iarnă, fie haine si incaltaminte, fie rechizite sa de ce nu, jucarii.

Persoanele care doresc sa primeasca tichete sociale sunt nevoite sa indeplineasca o serie de conditii:

– să nu existe alte posibilităţi de sprijin din partea familiei extinse sau acestea să fi fost epuizate

– acest tip de ajutor se acordă o singură dată/sărbătoare.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Sector 4 are obligaţia de a înregistra cererile şi de a întocmi dosarele de acordare a ajutoarelor de urgenţă sub forma tichetelor sociale.

CITESTE SI:  S-a aprobat in urma cu cateva minute! 2.000 LEI TUTUROR!

VEZI SI: Se dau case GRATIS. Afla care este singura condiţie pe care trebuie să o îndeplineşti

lucrători din cadrul DGASPC Sector 4 vor efectua anchete sociale la domiciliul/reşedinţa tuturor solicitanţilor.

Pentru acordarea ajutoarelor, la nivelul DGASPC Sector 4 se vor întocmi două comisii formate din câte trei persoane numite prin dispoziţie a directorului general. Comisiile vor analiza fiecare dosar şi vor face propuneri primarului Sectorului 4 de aprobare a cererii de acordare a ajutorului de urgenţă.

Dosarele vor conţine în mod OBLIGATORIU: cererea titularului în original, copii după actele de identitate, adeverinţă de venit pentru ultima lună sau adeverinţă de şomaj după caz, adeverinţă de alocaţie şi adeverinţă de elev unde este cazul, talon de pensie, acte din care să reiasă regimul juridic al locuinţei, adeverinţă emisă de asociaţia de locatari/proprietari cu persoanele (nominal) care locuiesc la adresă, dosar cu şină.

 

loading...

Acest articol a fost citit de:9527 ori

One comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *